شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نامنی

رئیس اداره تربیت و تعالی فرزندان مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: بزرگترین رسالت حوزه های علمیه تبلیغ دین مبین اسلام است و طلبه اگر بخواهد در این راستا موفق باشد باید از نظر خانواده الگو باشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نامنی، صبح امروز در جشن عبادت فرزندان طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات حسینیه امام زاده حسین(ع) برگزار شد، گفت: فرزندان باید در عرصه های مختلف مورد حمایت قرار گیرند.

وی به برگزاری برنامه های فرهنگی مرکز خدمات حوزه برای خانواده ها و فرزندان طلاب و روحانیون اشاره کرد و افزود: برای رسیدن به اهداف تعالی خانواده، این مرکز برنامه هایی را در دو بخش هویت بخشی و آموزشی به خوبی تنظیم کرده است که از جمله این برنامه ها می توان به همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز تحصیلی در سراسر کشور، اردوهای خانوادگی در ایام تعطیلات مدارس در فصل تابستان، برگزاری جشن تکلیف و حمایت های تحصیلی و کمک آموزشی اشاره کرد.

رئیس اداره تربیت و تعالی فرزندان مرکز خدمات حوزه های علمیه ادامه داد: خانواده طلبه در نظام جمهوری اسلامی به عنوان خانواده الگو مطرح می گردد، ولذا باید به این مهم توجه کنند.

حجت الاسلام نامنی تصریح کرد: بستر سازی پایدار برای ارتقای نشاط خانواده طلاب و روحانیون ضروری است.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha