پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام طاهری

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه اصفهان از برگزاری همایش « وحدت حوزه و دانشگاه» به مناسبت سالروز شهادت آیت الله دكتر مفتح، به میزبانی دانشگاه اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی طاهری در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان از برگزاری ویژه برنامه روز وحدت حوزه و دانشگاه، به میزبانی دانشگاه اصفهان خبر داد و گفت: به مناسبت سالروز شهادت شهید آیت الله دكتر مفتح، همایش وحدت حوزه و دانشگاه، امشب 27 آذرماه با حضور آیت الله طباطبایی نژاد، مدیر حوزه علمیه اصفهان، علماء، اساتید حوزه و دانشگاه و رؤسای دانشگاه های استان، در محل همایش های دانشگاه اصفهان برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه از خجسته ترین پیامدهای انقلاب اسلامی، وحدت حوزه و دانشگاه است، افزود: طرح مسئله وحدت حوزه و دانشگاه را می توان از آثار انقلاب فرهنگی دانست که با بهره گیری از رهنمودهای امام خمینی رحمه الله در سال 59 آغاز گردید.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه اصفهان با اشاره به نقش خطیر روحانیون و دانشجویان، ادامه داد: در نظام های وابسته به بیگانگان گذشته تلاش های بسیاری برای منزوی کردن روحانیت و از سوی دیگر غربی کردن کشور و نهادهای فرهنگی و آموزشی، به ویژه دانشگاه ها، صورت پذیرفت.

وی در پایان یادآور شد: با پیروزی انقلاب و در سایه رهبری امام خمینی(ره) دو قشر روحانیون و دانشجو برای پیروزی انقلاب اسلامی پیشگام گردیدند، روحانیون و دانشجو با درک موقعیت حساس و مهم خود همواره نقش خود را در انقلاب حفظ کردند و پیشاپیش سایر اقشار برای ایفای مسئولیت های خویش وارد عمل شده اند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha