سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام توسلی نژاد

مدیرمرکز خدمات حوزه علمیه قزوین گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه در حقیقت یک پشتیبان و برطرف کننده مشکلات روحانیون است که خوشبختانه فعالیت های خوبی در جهت رفع مشکلات این قشر انجام داده که جای شکرگزاری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین محمد توسلی نژاد، صبح امروز در مراسم جشن عبادت فرزندان طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات حسینیه امام زاده حسین (ع) برگزار شد، گفت: مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری، مرکز خدمات حوزه علمیه توجه جدی به امر ازدواج طلاب و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی را در دستور کار قرار داده که برگزاری برنامه های مانند جشن پیوندهای آسمانی ویژه طلاب حوزه های علمیه  یکی از این برنامه هاست که همه ساله اجرا شده است.

وی افزود: مرکز خدمات حوزه علمیه از زمان آغاز زندگی و تشکیل خانواده همراه و کمک کار طلاب متاهل بوده و با اختصاص برنامه ها و فعالیت های متنوع سعی می‌کند تا خدماتی هر چند اندک اما مطابق با شأن روحانیت را به این عزیزان ارائه نماید.

حجت الاسلام توسلی نژاد خاطرنشان کرد: مادران و همسران نقش اصلی و مهمی در تأمین زمینه‌های لازم برای تربیت و موفقیت فرزندان بر عهده دارند که در این میان نقش مادران و همسران طلاب و روحانیون با توجه به شرایط زندگی و نحوه اداره خانواده نقشی مهم و تأثیرگذار است که باید قدردان زحمات آنان بود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:  طلاب و روحانیون نیز باید وقت کافی برای تربیت فرزندان و ارتباطات عاطفی با فرزندان و خانواده اختصاص دهند.

وی به برگزاری مراسم جشن تکلیف فرزندان طلاب و روحانیون اشاره کرد و بیان داشت: این جشن از سوی آموزش وپرورش در مواقعی در مدارس برگزار می شد که با توجه به برنامه ریزی از سوی مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، همه ساله نه تنها در استان قزوین بلکه در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha