پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فراخوان سومین شی شعر طلاب و روحانی کرمان

حوزه/ معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان: سومین شب شعر روحانیون و طلاب حوزه علمیه کرمان به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر، در مدرسه ابراهیمیه برگزار می‎شود.

 حجت الاسلام سید قاسم معصومی، کارشناس معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری از برگزاری ب مراسم شب شعر روحانیون و طلاب کرمان خبر داد و گفت: حوزه علمیه کرمان از سال گذشته برای ارتقای سطح فرهنگی هنری طلاب و روحانیون اقدام به برگزاری شب شعر کرد که این جلسات از مراسم یادواره شهدای روحانیت سال گذشته کلید خورد و مورد استقبال قرار گرفت.

وی در رابطه با برگزاری سومین شب شعر روحانیون و طلاب، افزود: امسال نیز معاونت تبلیغ تلاش دارد این مراسم برای سومین بار به خوبی برگزار شود. البته برنامه اصلی بر برگزاری شب شعر در شب میلاد پیامبر اکرم (ص) بود که با توجه به تعطیلی مدارس به علت زلزلههای اخیر این مهم اتفاق نیافتد و با برنامهریزیهایی که انجام گرفت، قرار شد این برنامه در ایام الله دهه فجر برگزار گردد.

حجت الاسلام معصومی در رابطه با نحوه برگزاری این مراسم اظهار کرد: با توجه به جلساتی که با اساتید و روحانیون خبره داشتیم قرار شد طی فراخوانی از طلاب و روحانیون کرمان دعوت شود تا اشعار خود را تا پایان دی ماه برای ما ارسال کنند و بعد از بازبینی اشعار توسط اساتید، از صاحبان آثار برگزیده برای شعر خوانی در این مراسم دعوت به عمل آید.

وی افزود: این مراسم در ایام الله دهه فجر در مدرسه علمیه ابراهیمیه شهر کرمان برگزار خواهد شد . شرکت در این جلسه برای عموم طلاب و روحانی آزاد است و ان شاءالله قصد داریم با دعوت از اساتید اهل ادب انقلابی همچون حجت الاسلام منصور کمالی، آقایان رضا موذن زاده فرزند شهید احمد موذن زاده، مسعود اسدی، مجید سجادی و محمد رضازاده این مراسم هرچه باشکوهتر برپا گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha