جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حیات الغیب

حوزه/ رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: همکاری مفید و مستمر حوزه و دانشگاه راهکاری مؤثر برای حل معضلات اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله حیات‌الغیب، امروز در نشست هم‌اندیشی حوزه و دانشگاه در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه همکاری‌های حوزه و دانشگاه باید با فراهم ساختن زیرساخت‌های مؤثر شتاب بگیرد، گفت: با حل برخی مشکلات می‌توان این همکاری را مؤثرتر و مطلوب‌تر ادامه داد.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد و استاد حوزه لرستان با اشاره به اینکه تعامل حوزه و دانشگاه، تعاملی مطلوب است، خاطر نشان کرد:با تعامل مؤثر و مطلوب می‌توان همکاری‌ها را شتاب بخشید.

حجت‌الاسلام حیات‌الغیب با اشاره به اینکه ایجاد دبیرخانه همکاری‌های حوزه و دانشگاه می‌تواند وحدت این دو نهاد را منسجم‌تر و هدفمند‌تر کند، تصریح کرد: بی‌شک ایجاد این دبیرخانه می‌تواند تعامل و همفکری حوزویان و دانشگاهیان را عملی‌تر کند و در حل معضلات فرهنگی و اجتماعی مؤثر باشد.

رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان با بیان اینکه ایجاد دبیرخانه همکاری‌های حوزه و دانشگاه می‌تواند در حل بسیاری از معضلات اجتماعی از جمله استحکام بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق مؤثر باشد، گفت: امید می‌رود حوزویان و دانشگاهیان در ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تأسیس این دبیرخانه در راستای حل معضلات فرهنگی تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha