جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم رونمایی از دو اثر اقتصاد مقاومتی در غرفه خبرگزاری حوزه

حوزه/ سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه از آمادگی خبرگزاری حوزه برای پوشش خبری و اطلاع‌رسانی در خصوص پژوهش‌های فاخر حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته عصر امروز در مراسم رونمایی از دو اثر اقتصاد مقاومتی که در غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه دستاوردهای مراکز پژوهشی حوزه علمیه قم در مصلی قدس برگزار شد، گفت: رسالت اصلی حوزه های علمیه، تربیت نیروی انسانی و تأمین این عقبه مطالعاتی، معرفتی و انگیزشی در عرصه‌هایی است که امروزه با پررنگ شدن نقش اسلام در نوزایی تمدنی و ایجاد تمدن جدید پیش رو داریم.

وی افزود: در این عرصه نیاز به حلقه واسطی بین تولیدات و دستاوردهای پژوهشی، بازار مصرف و مخاطبان که کار آن انتقال نیازها و ارائه به صاحبان علم و اندیشه و گزارش دستاوردهای نخبگانی به جامعه ملی و فراملی بود، احساس می شد.

سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه بیان کرد: این رسالت به صورت جدی از سوی خبرگزاری رسمی حوزه های علمیه دنبال می شود.

وی گفت: در این نمایشگاه که هدف آن، گزارش و ارائه دستاوردهای مراکز پژوهش حوزوی است، بر آن شدیم که میزبان این نشست علمی و صمیمانه با دو محور اقتصاد مقاومتی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین برته بیان کرد: امروزه مطالبه بالفعل و جدی از حوزه های علمیه وجود دارد که در زمینه اقتصاد مقاومتی که از تأکیدات مهم رهبری است، چه اقدامی صورت گرفته است. در این عرصه باید در حیطه اتاق فکر و خط عمل اسلامی، دقیق عمل کنیم.

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه دارای فعالیت های گسترده ای در حوزه پژوهشی است،‌ افزود: خبرگزاری حوزه آمادگی کامل برای برگزاری نشست‌های این‌چنینی برای معرفی آثار و پژوهش‌ها و دستاوردهای علمی فاخری دارد که استانداردهای پژوهشی لازم را دارا هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha