شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حسین ذوالفقاری - نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه سمنان

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه سمنان گفت: سهمیه عتبات و عالیات دانشجویی در استان سمنان افزایش‌یافته است.

حجت‌الاسلام حسین ذوالفقاری لقب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به افزایش تعداد سهمیه عتبات دانشجویی، اظهار داشت: سهمیه عتبات و عالیات دانشجویی در استان سمنان افزایش‌یافته است.

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه سمنان با بیان اینکه تعداد کاروان‌های سهمیه عتبات و عالیات دانشجویی سمنان با افزایش 4 کاروان مواجه شده است، تصریح کرد: تعداد کاروان‌های سهمیه عتبات و عالیات دانشجویی استان سمنان برای این سفر معنوی با افزایش چهار کاروان، نسبت به سال گذشته به 14 کاروان در دوره جدید رسیده است.

وی با بیان اینکه هجدهمین دوره ثبت‌نام عتبات و عالیات دانشگاهیان در سطح سراسر کشور آغازشده است، افزود: ثبت‌نام عتبات و عالیات دانشگاهیان در سطح سراسر کشور تا پنجم دی‌ماه تداوم دارد.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری لقب با بیان اینکه بعد از انجام قرعه‌کشی، اعزام کاروان‌ها از اول بهمن 96 آغازشده و تا اردیبهشت 97 ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های متقاضی سفر عتبات و عالیات دانشجویی می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir ثبت‌نام کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان سمنان گفت: به زائرانی که قصد سفر عتبات و عالیات دانشجویی به‌صورت هوایی را داشته باشند 15 میلیون ریال و به زائرانی هم که متقاضی سفر به‌صورت زمینی هستند 10 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha