جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عکس

حوزه/ به مناسبت فرارسیدن آخرین شب پاییز، طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد، اردوی شبانه «یلداست؛ خورشید کجایی» با عنوان «یلدای مهدوی» را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، به مناسبت فرارسیدن یلدا، به همت معاونت فرهنگی مقطع سیکل مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد اردوی مشارکتی با حضور دیگر طلاب سطح دو، مدیر و مسئولان به منظور ایجاد صمیمیت و همدلی یک  محفل معنوی و مهدوی با عنوان «یلداست ،خورشید کجایی" اجرا شد.


در این اردوی شبانه که طلاب مقطع سیکل میزبان آن بودند؛ جلسه آموزشی با عنوان ارزش علم و راه های نهادینه کردن علوم در خود، با حضور استاد و مشاور حوزه خانم زهره زارع برگزار شد.

تشکیل حلقه معرفتی مهدوی با موضوع «چگونه زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم؟» و قرائت دعای فرج با حضور استاد حوزه خانم مزین از برنامه های مورد استقبال شرکت کنندگان بود.

آماده کردن سفره های یلدای معنوی در کنار سفره ایرانی تنقلات شب یلدا،  با موضوعات در انتظار نور، مهدویت و شهادت  شامل احادیث، توصیه های اخلاقی، متون ادبی تأثیر گذار با هدف فرهنگ سازی رسم و رسوم ایرانی با رنگ و بوی اسلامی از برنامه های جذّاب برای طلاب به شمار می رفت.

از دیگر برنامه های این مراسم را می توان اجرای شادمانه ای با نمایش طنز و موضوع آداب تعلیم و تعلم و طلبگی، پخش و نقد یکی از فیلم های برگزیده جشنواره عمار، پخش کلیپ طنز ساخته طلاب، نماز جماعت و دعای عهد برشمرد.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha