جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امر به معروف و نهی از منکر

حوزه / مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر منحصر به قشر خاصی نیست گفت: نخستین گام در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اقدام عملی و اصلاح خویشتن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، صبح امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر این اداره کل که با حضور اعضاء در سال جلسات برگزار شد، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر به‌ عنوان یک مسئولیت دینی و اجتماعی متوجه همه افراد جامعه است و به قشر خاصی تعلق ندارد.

وی با بیان اینکه تمام اعمال دینی ما از شرایطی برخوردار است که باید آن را رعایت کرد، افزود: در دین اسلام برخی از موضوعات مهم و به همین دلیل، پاسداری از آن نیز از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی از امر به معروف و نهی از منکر به‌عنوان پاسداری از ارزش‌ها یاد کرد و گفت: اگر جامعه‌ای دچار منکری شود همه اعضای جامعه باید وارد میدان شده و در مقابل آن ایستادگی کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: با ظهور انقلاب اسلامی همه چیز در جایگاه آرمانی قرار گرفت، اما با گذشت زمان شاهد آن هستیم که برخی از منکرها در حال تغییر است.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی خاطر نشان کرد: نخستین اقدام در زمینه فریضه امر به معروف و نهی از منکر اقدام عملی و اصلاح خویشتن است.

وی افزود: قطعاً توجه به این فریضه الهی دارای برکات بسیاری است که به خوبی می‌توان آن را در زندگی روزمره خود مشاهده کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha