چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
ه

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: از ابتدای سا جاری تا کنون تعداد ۵۴ وقف جدید در شهرستان های به ثبت رسیده که بیشترین تعداد وقف در تفت و یزد می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام حسین زارع زاده با اعلام این خبر افزود: با اقدامات تبلیغی ترویجی که در راستای توسعه اینسنت حسنه انجام شده است مردم نوع دوست استان یزد از ابتدای سال جاری تا کنون 54 وقف را به ثبت رسانده اند.

وی افزود: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان تفت با پانزده وقف جدید و شهرستان یزد نیز با سیزده وقف جدید در سالجاری پیشتاز هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به مشاوره هایی که در سطح ادارات اوقاف صورت پذیرفته گفت به حمدالله نیات جدید و نوینی مانند فعالیت های قرآنی و برنامه های فرهنگی در این موقوفات جدید وجود دارد.

حجت الاسلام زارع زاده زارع زاده بهترین راهکار ترویج سنت حسنه وقف را اقدام عملی برای احیا موقوفات قدیمی برشمرد و افزود: اگر جامعه ما ببیندکه متولیان امر وقف نسبت به حفظ و حراست و آبادانی موقوفات گذشتگان اهتمام لازم را دارند ، به این سنت حسنه توجه خواهد کرد.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha