جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پرچم ایران

حوزه/ امام‌جمعه موقت شهرستان بیرجند با تاکید بر این که هیچ ایرانی، عاقلی، اغتشاش، تخریب اموال عمومی، آتش زدن پرچم کشور و ... را تحمل نمی کند، گفت: سال‌های سال است که دشمنان که دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند اتاق‌های فکری تشکیل داده‌اند و هرازگاهی برنامه‌های خود را آزمایش می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمد مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: مسئولان و دولت باید هوشیار باشند که کاری نکنند تا افرادی که به دنبال اهداف دیگر هستند در قالب تجمع اعتراض و اغتشاش دست به هنجار شکنی بزنند.

وی با بیان ابن که برخی رفتارهای اخیر به‌هیچ‌وجه درشان ملت ایران نبوده و نیست افزود: اکثریت مردم اعتراضاتی برای فساد، گرانی بی‌عدالتی داشته که به‌حق بوده اما باید از مجاری قانونی دنبال شود.

امام‌جمعه موقت شهرستان بیرجند افزود:  اراذل اوباش، افراد جاهلی که تحت تأثیر فضای مجازی و برخی دیگر قرارگرفته دست به تخریب اموال عمومی و شعارهای هنجار شکنانه دادن که باید حسابشان را از مردم جدا کرد.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه باید مسئولین بیشتر باید توجه کنند که این چنین فرصتی برای برخی بدخواهان ایجاد نشود افزود: یقیناً این نشان می‌دهد که دولت باید تجدیدنظری کند و تنها در شعار بسنده نکند. فساد و بی‌عدالتی و بریز و بپاش ها و از طرفی گرانی‌ها روی مردم فشار می‌آورد.

وی با تاکید بر این که هیچ ایرانی، عاقلی، اغتشاش، تخریب اموال عمومیف آتش زدن پرچم کشور و ... را تحمل نمی کند، یادآور شد: سال‌های سال است که دشمنان و معاندان نظام که دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند اتاق‌های فکری تشکیل داده‌اند که هرازگاهی این افکار و برنامه‌های خود را آزمایش می‌کنند.

حجت الاسلام مختاری افزود: آمریکا، اسرائیل، آل سعود و تکفیری‌ها پیوسته کار و شرایط را رصد می‌کنند تا بتوانند با سوءاستفاده عده‌ای را فریب داده و خریداری کنند که باید هوشیار باشیم چراکه ضربه‌ای که انقلاب اسلامی به تکفیری‌ها و داعش زده است، ضربه عمیقی است و سبب شده از نظام، انقلاب و مردم کینه به دل داشته باشند.

امام‌جمعه موقت شهرستان بیرجند در پایان گفت: یک عده خارجی از آن‌سوی مرزها برخی نقشه‌ها را طراحی و در داخل کشور اجرا می‌کنند به اموال عمومی صدمه زده می‌شود و قدری عواقب دارد اما جای نگرانی به معنای واقعی کلمه نیست بلکه زنگ خطری باشد که مسئولین را از خواب غفلت بیدار کند، در این جهت نکته‌ای مثبت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha