چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در درس خارج خود در مسجد اعظم از حضور پرشور مردم در محکومیّت فتنه اخیر تشکر کردند و توجه مسئولان به خواسته های مردم در اقتصاد و کنترل فضای مجازی را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در درس خارج خود در مسجد اعظم از حضور پرشور مردم در محکومیت فتنه اخیر تشکر کردند و توجه مسئولان به خواسته های مردم در اقتصاد و کنترل فضای مجازی را خواستار شدند.

 ایشان حضور مردم را تعهد مردم نسبت به انقلاب و امام و رهبری دانستند و گفتند:  مردم در این راهپیمایی به دنیا فهماند که بین خواسته خود و دشمن تفکیک قایل هستند، خواسته مردم بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی هستند، مردم خواهان عملی شدن خواسته های رهبری نسبت به اشتغال و تولید ملی هستند و اجازه موج سواری به دشمن نخواهند داد.

ایشان با اشاره به توطئه های شورای امنیت علیه مردم ایران افزودند: مردم بصیر و آگاه ایران  جواب دشمن را همیشه خواهند داد و شوراي امنيت سازمان ملل نیز بیش از این آلت دست مستکبران و آمریکا نباشد و در امور داخلی کشور ما دخالت نکند.

 حضرت آیت الله  نوری همدانی در ادامه با توصیه مسئولان کشور به خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم گفتند: به مسئولان محترم هشدار می دهم به فکر بومی سازی فضای مجازی باشند، خوشبختانه امروزه متخصصان داخلی توان اداره فضای مجازی را دارند و امکانات هم هست.

این مرجع تقلید خاطر نشان ساختند: ما به هیچ وجه با فضای مجازی مخالف نیستیم، ما می خواهیم از نقاط مثبت و مفید فضای مجازی استفاده کنیم، از اين راه هم اشتغال باشد ولی باید بومی باشد.

ایشان با اشاره به بعضی از مضرات فضای مجازی تاکید کردند: وقتی فضای مجازی  اختيارش دست دیگران باشد امنیت خانواده و جامعه به خطر می افتد و نتیجه این می شود آمار طلاق افزایش یابد و اعتقادات مردم با ایجاد شبهه بدون پاسخ صحیح ضعیف شود؛

معظم له در پایان افزودند: در این فضای مجازی به راحتی به مقدسات دینی مردم توهین شود و دشمنان اسلام و انقلاب افکار انحرافی خود را ترویج می کنند لذا مسئولان کشور  هرچه زودتر به این موضوع توجه کنند، چرا که  این موضوع خواسته جدی حوزه هم می باشد.

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha