پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تشییع پیکر روحانی شهید سید باقر حسینی

حوزه/ پیکر مطهر روحانی شهید حجت الاسلام سید باقر حسینی پس از ۲۹ سال امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در بهشهر تشییع شد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، پیکر مطهر روحانی شهید حجت الاسلام والمسلمین سید باقر حسینی پس از 29 سال امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در بهشهر تشییع شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم امام جمعه، روحانیان، اساتید و طلاب مدارس علمیه، خانواده های شهدا، مسؤولان و همچنین اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

پیکر پاک شهید روحانی سید باقر حسینی امروز بر دستان مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان بهشهر تشییع تا در زادگاهش روستای گرمی این شهرستان به خاک سپرده شود.

مردم شهید پرور بهشهر پیکر مطهر روحانی شهید حجت الاسلام سید باقر حسینی از مقابل بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر به سمت پارک ملت تشییع و سپس جهت خاکسپاری به زادگاهش واقع در روستای «گرنام» این شهرستان انتقال دادند.  

همچنین مراسم وداع با پیکر پاک این شهید روحانی شب گذشته با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسؤولان در مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهرستان بهشهر برگزار شد.

گفتنی است، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) بهشهر نیز صبح امروز پس از اقامه نماز صبح در این مدرسه با پیکر این روحانی شهید هشت سال دفاع مقدس وداع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، روحانی شهید حجت الاسلام سید باقر حسینی در سال 67 در عملیات تک مجنون به فیض شهادت نائل آمد که پس از 29 سال پیکر پاکش به تازگی تفحص شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha