پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مکارم

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیامی با تسلیت مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ مهدی مظاهری، تصریح کردند: آن فقید سعید از علما و خطبای معروف و موفقی بود که ده ها سال در اصفهان و سایر مناطق کشور، مجالس دینی و دعا را به خوبی اداره می کرد و موجب هدایت نسل جوان بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیامی، با تسلیت  درگذشت حجت الاسلام و المسیلمین حاج شیخ مهدی مظاهری، آورده اند: فقدان اسفناک دانشمند محترم حجتالاسلام و المسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری (ره) موجب نهایت تاسف گردید. آن فقید سعید از علما  و خطبای معروف  و موفقی بود که ده ها سال در اصفهان  و سایر مناطق کشور، مجالس دینی و دعا را به خوبی اداره می کرد و موجب هدایت نسل جوان بود.

 خلوص نییت  و علاقه  و پشتکار آن فقید سعید موجب محبوبیت اجتماعی  و موفقیت او در عرصه های مختلف بود، علاوه بر اینها با تاسیس موسسات  بسیار پربرکتی با کمک خیرین، به کمک نیازمندان  و اعتلای فرهنگی دینی می شتافت و گروه زیادی از موسسات خیریه ای و فرهنگی او بهره مند بودند.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به همه اهالی محترم اصفهان مخوصا به بیت شریف  و فرزندان او تسلیت  عرض کرده  و اجر جزیل و صیر جمیل برای آنها از درگاه  خداوند متعال مسئلت دارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha