چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کلمه سواء

حوزه/ ششمین نشست از سلسله نشست های«کلمة سواء» به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان روز پنجشنبه مورخ ۲۸ دی ماه۹۶ در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، ششمین نشست از سلسله نشست های«کلمة سواء» به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان و توسط هیئت اندیشه ورز «اسلام، ادیان و ارتباطات میان فرهنگی» این حوزه ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۸ دی ماه۹۶ در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می شود.
ششمین نشست از سلسله نشست های «کلمة سواء» به بررسی موضوعاتی چون «رسالت جهانی حوزه های علمیه در تحولات مطالعات اسلامی در غرب» و «رسالت جهانی حوزه های علمیه با تأکید بر تجربه جامعه چندفرهنگی بوسنی و هرزگوین» اختصاص دارد.
بر اساس این گزارش حجت الاسلام والمسلمین دکتر رسول نقوی از دانشگاه جرج واشنگتن از طریق skype و حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد زارعان، مدیر کالج اسلامی در بوسنی هرزگوئن سخنرانان این نشست علمی هستند که مبانی نظری حقیقت رسالت جهانی حوزه های علمیه و استراتژی و راه های تحقق پذیری آن را بررسی خواهند کرد. 
ششمین نشست از سلسله نشست های «کلمة سواء» ساعت 9 روز پنج شنبه 28 دی ماه در سالن شهید سید مصطفی خمینی مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می شود و بهترین نقدی که نسبت به سخنرانی اساتید در قالب متن 250 کلمه ای و تا دو هفته پس از نشست ارائه شود، مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.
گفتنی است سلسله نشست های «کلمة سواء» توسط هیئت اندیشه ورز اسلام، ادیان و ارتباطات میان فرهنگی حوزه علمیه خراسان و مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می شود.
انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha