پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محکومیت ۱ ساله تهدیدکننده مسلمانان به «کشتار دسته جمعی» در میامی

حوزه/ فردی که با گذاشتن پیام تلفنی مسلمانان را به «کشتار دسته جمعی» تهدید کرده و سخنان موهنی علیه اسلام و پیامبر (ص) گفته بود، تنها به ۱ سال و ۱ روز زندان محکوم شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از patch، فردی که جامعه اسلامی میامی را تهدید «کشتار دسته جمعی» کرده بود، شناسایی و به جرم خود اعتراف کرد و در دادگاه به 1 سال زندان محکوم شد.

جرالد والاس، مرد آمریکایی 32 ساله در شهر میامی واقع در ایالت فلوریدای آمریکا، به جرم خود اعتراف کرده و اذعان کرد که با گذاشتن پیام تلفنی  اعضای مسجد گاردنز را به «کشتار دسته جمعی» تهدید کرده است. وی روز گذشته پس از اعتراف به جرمش در دادگاه فدرال محکوم به یک سال و یک روز زندان شد.

به گفته دادستان فدرال، والاس پذیرفته که در 19 فوریه سال گذشته این جرم نفرت محور را مرتکب شده و در پیامی که برای مسلمانان فرستاده، نه تنها نفرت و تهدید وجود داشته بلکه این پیام حاوی ناسزا و کفرگویی و واژه های موهن علیه پیامبر اسلام (ص)، قرآن و سایر باورهای اسلامی بوده است.

این پرورنده توسط منطقه ضربت فساد اف بی آی در میامی دنبال شد.

جان گور از بخش حقوق مدنی میامی در این باره گفت: براساس قانون اسلامی تمامی مردم صرف نظر از دین و اعتقاد مذهبی که دارند باید اجازه داشته باشند آزاد از تبعیض و خشونت زندگی کنند. جرایم خشونت محور علیه تمامی باورهای بنیادی ما هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha