جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روستا آزاد

حوزه/ معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از حضو فعال طلاب مبلغ درفضای مجازی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد امروز پنجشنبه 27 دی در همایش سالانه مبلغان فضای مجازی  با عنوان «فضای مجازی و خانواده من» که در سالن همایش غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد گفت: رعایت درست سخن گفتن موجب می شود، خداوند اعمال مارا اصلاح کند، طبق قرآن  هیج وقت ایمان انسان درست نمی شود، مگر قلب درست شود و هیچوقت قلب درست نمی شود مگر زبان اصلاح و درست شود.

وی تصریح کرد: در این مواقع هشدارهای قرآنی و روایی بسیار بیشتر به کار میآید و شاید بتوان گفت حضور در فضای مجازی و تبلیغ در این فضا بسیار بیشتر نیازمند خودسازی و مراقبت است.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد گفت: توجه به این آیات عمیق و اثر گذار دراین مواقع و ایام فعالیت در فضای مجازی بیشتر به کار می اید و باید به این نکات تربیتی و هشدارهای قرآنی برای تبلیغ در فضای مجازی توجه کنیم.

معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد: فضای مجازی نیازمند مراقبت است؛ بر اساس آمار قریب 60 یا 70 درصد مبلغین درحوزه فضای مجازی، همان مبلغینی هستند که در عرصه اعزام و تبلیغ چهره به چهره فعال هستند و این مایه افتخار است.

وی گفت: در فضای حقیقی و حضور چهره به چهره عوامل کنترل کننده متعددی است و همه می دانیم که هرلحظه انسان در معرض وسوسه های شیطانی قرار دارد و طبق آیات و روایت همانگونه که هشدار داده شده به ما حواسمان به وسوسه ها باشد این هشدار ها در فضای مجازی دو چندان می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha