جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه رامسر

امام جمعه رامسر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون سد محکمی در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان داخلی و خارجی دانست و گفت: سپاه برای حفظ انقلاب و آرمان های نظام اهل تسامح و تساحل نبوده و با کسی تعارف نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید جعفر رضایی، امام جمعه رامسر امروز در مراسم معارفه فرمانده سپاه این شهرستان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد کاملاً انقلابی و حافظ انقلاب و نظام اسلامی یاد کرد.

وی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین افتخارات نظام اسلامی در چهار دهه اخیر است، افزود: کارنامه این نهاد انقلابی در دهه های اخیر کاملاً روشن و مایه افتخار و عزت ملت ایران است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که خدمات این نهاد کاملاً مردمی به انقلاب بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر حفظ و حراست از انقلاب، در عمران و آبادی کشور نقش بسیار محوری ایفا کرده است.

حجت الاسلام رضایی با بیان این که اوج از خودگذشتگی و ایثار سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بود، تصریح کرد: این نهاد مردمی و انقلابی در راه حفظ نظام و انقلاب جان شیرین خود را خالصانه تقدیم کردند.

امام جمعه رامسر با اشاره به این که پس از جنگ تحمیلی نیز سپاه پاسداران صحنه دفاع از انقلاب را ترک نکرد و همراه با دیگر اقشار جامعه در بازسازی کشور تلاش کرد، خاطرنشان کرد: باید خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی و همیشه در صحنه بیشتر برای مردم تبیین و تشریح شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپاه همواره خار چشم دشمنان و معاندان انقلاب و مایه افتخار و شادی دوسداران انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: در چهار دهه اخیر توطئه ها و فتنه های بسیاری از سوی سپاهیان اسلام خنثی شد.

حجت الاسلام رضایی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون سد محکمی در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان داخلی و خارجی دانست و خاطرنشان کرد: سپاه برای حفظ انقلاب و آرمان های نظام اهل تسامح و تساحل نبوده و با کسی تعارف نمی کند.

وی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی به دلیل نقش آفرینی سپاه پاسداران در عرصه دفاع از نظام در سال هایر اخیر همواره تلاش کرده با دروغ پراکنی در جامعه چهره سپاه و فرزندان این انقلاب را در نگاه مردم تخریب کند، گفت: به همین دلیل در ادوار مختلف شاهد تخریب سپاه از سوی معاندان انقلاب اسلامی بودیم.

امام جمعه رامسر با اشاره به این که توطئه ها و دشمنی ها علیه این نهاد انقلابی هیچ گاه مانع عقب نشینی سپاه از رسالت و وظیفه ذاتی خود در برابر انقلاب و آرمان های نظام اسلامی نشده است، افزود: این نهاد مردمی و انقلابی در اوج تحریم های علیه نظام به پیشرفت های خیره کننده ای در عرصه های نظامی و دفاعی دست پیدا کردند که موجب تعجب دشمنان نظام شد.

وی با تأکید براین که تخریب نهادهای انقلابی پروژه دشمنان است که سال ها دنبال می کنند، افزود: دشمن همواره برای نفوذ در کشورمان به دنبال تخریب نهادهای انقلابی نظیر سپاه و شورای نگهبان است.

استاد حوزه علمیه مازندران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: سپاه برای حفظ و بقای نظام اسلامی و همچنین دفاع از مردم سینه خود را در برابر هر توطئه و دشمنی سپر کرده است.

امام جمعه رامسر با بیان این که سپاه پاسداران نهادی انقلابی و برآمده از متن مردم است که برای حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی از سوی امام خمینی(ره) تشکیل شده است، افزود: این نهاد انقلابی در طول دهه های گذشته بدون هیچ چشم داشتی و با همه توان خود از انقلاب اسلامی حراست و پشتیلانی کرده است.

امام جمعه رامسر با تأکید براین که تخریب سپاه ادامه پروژه تخریب نهادهای انقلاب اسلامی از سوی دشمنان و بدخواهان انقلاب است، تصریح کرد: امروز تقویت این نهاد انقلابی یک ضرورت مهمی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز امنیت و آسایش کشور را مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: سپاه در برابر هر بحران و خطری از انقلاب و نظام اسلامی حراست می کند.

وی با اشاره به این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نقش سپاه در انقلاب اسلامی بسیار هراسان هستند، افزود: اگر نقش آفرینی سپاه در عرصه های مختلف این انقلاب نبود امروز دشمن به راحتی به خواسته های خود در این نظام دینی دست پیدا می کرد.

حجت الاسلام رضایی با بیان این که نقش آفرینی سپاه در دهه های اخیر تنها در عرصه نظامی نبوده است، تصریح کرد: خدمات و تلاش های این نیروی انقلابی در عرصه سازندگی و فرهنگی قابل تقدیر است که باید بیشتر برای جامعه تبیین شود.

امام جمعه رامسر با تأکید براین که خدمات سپاه در عرصه های مختلف نظامی، فرهنگی و سازندگی باید بیشتر برای جامعه تبیین شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه هنوز بخش های مهمی از جامعه از خدمات ارزشمند این نیروی انقلابی بی خبر هستند.

وی با بیان این که سپاه حافظ آرمان های اصیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: سپاه در عرصه های مختلف سازندگی، نظامی و فرهنگی بی ادعا و بدون هیچ گونه حاشیه سازی انجام وظیفه کرده است که این خدمات ارزشمند امروز در بخش های مختلف کشور قابل مشاهده است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل حس مسؤولیت پذیری و نگاه انقلابی که دارد جهاد گونه در این عرصه های بیان شده قدم گذاشته است، بیان داشت: تلاش این نیروهای توانمند نظام، تحقق آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که افراد و گروه هایی که به دنبال تخریب و تضعیف سپاه هستند بدانند که ادامه این روند، حرکت در خط دشمن است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود به منظور تقویت سپاه پاسداران در حوزه های مخلتف بهره گیریم چون سپاه است که از انقلاب و نظام اسلامی در برابر هجمه های دشمنان حراست و پشتیبانی می کند.

وی از سپاه به عنوان ستون انقلاب اسلامی یاد کرد و با بیان این که تضعیف سپاه، تضعیف انقلاب اسلامی است، بیان داشت: این نهاد انقلابی با تقدیم شهدای بسیاری در سوریه و عراق توانست توطئه خطرناک آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی را خنثی کند و آرامش و امنیت را دوباره به این کشورها بازگرداند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha