سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جشنواره

حجت الاسلام ملکی گفت: بیست و سومین اختتامیه جشنواره بین المللی قرآن و حدیث همراه با آیین نکوداشت حضرت آیت الله العظمی مظاهری برگزار می شود.

حجت الاسلام سید ابراهیم ملکی در  گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: بیست و سومین  اختتامیه جشنواره بین المللی قرآن  و حدیث  همراه با آیین نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری، ۲۶ بهمن ماه در اصفهان برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این همایش از آیت الله العظمی مظاهری  نیز به عنوان چهره اخلاق قرآنی تجلیل  به عمل  خواهد آمد، به همین منظور نشریه ای برای معرفی معظم له ونمایشگاهی از آثار ایشان در روز اختتامیه برپا می شود.

رئیس  جامعه المصطفی العالمیه واحد اصفهان، هدف از برگزاری این جشنواره را ارائه الگوی تمام عیار قرآنی است تا طلاب ببینیند ثمره قرآن چه کسی است و چه ویژگی هایی دارد، تقویت فضای  قرآنی در درون جامعه المصطفی العالمیه ازد یگر اهداف است.

وی تاکید کرد: در این جشنواره بیش از 60 نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در سطح کشور فعال هستند تا افراد منتخب  آنها  در این جشنواره حضور پیدا کنند، در استان اصفهان از 36 ملیت جهان و در سطح کشور از 70 ملیت دنیا در این جشنواره حضور خواهند داشت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha