جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید مرتضی سندی

حوزه/ حجت الاسلام سندی تاکید کرد رژیم آل خلیفه با وجود حمایت های انگلستان و عربستان قابل سرنگونی است و مردم همچنان بر ضرورت سرنگونی آل خلیفه و در راس آنها حمد عیسی تاکید دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید مرتضی سندی دبیرکل جریان الوفاء الاسلامی بحرین روز گذشته در سخنانی تلویزیونی بر آمادگی بحرین برای بزرگداشت سالروز انقلاب بحرین با شعار ایستادگی تا سرنگونی آل خلیفه تاکید کرد.

وی افزود: جنبش و قیام مردم کشور همچنان ادامه دارد و مردم سالروز شهادت شهدای انقلاب خود از جمله شهید رضا الغسرة و دوستان او را گرامی می دارند و از سوی دیگر برگزاری تظاهرات ها و  اعتراض های مردمی در سالروز انقلاب بحرین که از چند روز پیش آغاز شده قابل قدردانی است، زیرا مردم بر ضرورت سرنگونی آل خلیفه و در راس آنها حمد عیسی حاکم بحرین تاکید دارند.

حجت الاسلام سندی تاکید کرد رژیم آل خلیفه با وجود حمایت های انگلستان و عربستان قابل سرنگونی است و ما در سالروز انقلاب بحرین از مردم می خواهیم سخنان عبدالوهاب حسین، انقلابی و مجاهد بحرینی، در مورد تلاش همگانی برای سرنگونی آل خلیفه را به یاد داشته باشند و در این راه بر خدا توکل کنند.

عضو جریان الوفاء بحرین در ادامه سخنان خود به بیان بخشی از جنایت های آل خلیفه نسبت به مردم بحرین در سال 2017 پرداخت و تاکید کرد ملت همچنان به راه خود برای سرنگونی رژیم ادامه می دهند و سالروز انقلاب خود را پرشور برگزار می کنند و این بزرگداشت پیامی است برای انگلستان و آمریکا که بدانند انقلاب مردم بحرین و اعتراض آنها به محاصره نظامی آیت الله عیسی قاسم همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha