پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: در همه وصیت‌نامه‌های شهدا، توصیه به پشتیبانی از ولایت‌فقیه است، اما متاسفانه امروز افرادی که ۸ سال در رأس قوه مجریه بودند، دست به تضعیف جایگاه رهبری و نظام می‌زنند، این افراد باید بدانند اگر ولی‌فقیه نبود اثری از انقلاب اسلامی باقی نمانده بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین  ناصر رفیعی، شامگاه جمعه در یادواره ۲۱۰ شهید حسینیه بنی فاطمه(س) اصفهان، با بیان اینکه براساس روایتی از رسول اکرم(ص) از تمام کسانی  که به بهشت می روند، پرسیده می شود، می خواهید به دنیا برگردید، گفت: به جز شهدا همه پاسخ  منفی می دهند و شهدا می گویند ما دوست داریم یکبار دیگر به دنیا برگردیم  و شهید  بشویم و مسیر شهادت را یکبار دیگر ببینیم.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی تصریح کرد: رسول اکرم (ص) می فرماید روز قیامت به غیر از اهل بیت و پیامبران  فقط با شهدا بدون حجاب و پرده سخن می گوید، در مجمع البیان آمده است جایگاه شهدا به اندازه ای است که زمانیکه قصد عزیمت برای رفتن به جهاد می کنند خداوند به آنها مباهات کرده  و او را پاک خطاب میکند.

وی بیان کرد: رسول خدا(ص) به امیر المومنین(ع) فرمود، خداوند می فرماید شهید تو برای جهاد برو و من خودم جانشین تو در خانواده تو هستم، بنیاد شهید باید به این روایت توجه کنند.

عضو هیئت علمی جامعه  المصطفی ابراز کرد: اجرای اخلاق شهدا  و فرهنگ سازی  اخلاق شهدا در جامعه  از ضروریات است، صداو سیما، آموزش  و پرورش و ارشاد اسلامی  سعی در برجسته سازی اخلاق شهدا داشته باشند.

وی تاکید کرد: امسال متاسفانه شاهد صحنه ها، حرف ها و حرکاتی در جشنواره فیلم فجر بودیم که نگران کننده بود، فیلم هایی ساخته می شود و اظهار نظرهایی بیان می شود که جز ترویج مسائل جنسی و بی حیایی ثمری ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین  رفیعی خاطرنشان کرد: فیلم نامه نویسان و سریال سازان صدا و سیما و سینما باید دِین خود را به شهدا ادا کنند. شهدا با نثار جان خود چنین امنیتی را برای همه فراهم کردند.

وی افزود: چنانچه مؤمنین یکسری امور را رعایت کنند، همچون شهید از دنیا رفته‌ و دارای آن جایگاه ارزشمند خواهند بود، داشتن محبت اهل‌بیت(ع)، درخواست توفیق شهادت به‌صورت دائمی در طول عمر و غلبه بر شهوت و کظم غیظ از آن جمله اموری است که چنانچه کسی رعایت کند همچون شهید از دنیا می‌رود.

وی ابراز کرد: در همه وصیت‌نامه‌های شهدا، توصیه به پشتیبانی از ولایت‌فقیه است، اما متاسفانه امروز افرادی که ۸ سال در رأس قوه مجریه بودند، دست به تضعیف جایگاه رهبری و نظام می‌زنند، این افراد باید بدانند اگر ولی‌فقیه نبود اثری از انقلاب اسلامی باقی نمانده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی با تاکید بر این که ملت باید قدردان وجود نعمت چنین رهبری باشند،خاطرنشان کرد: به فرموده رهبرمعظم انقلاب متأسفانه کسانی که امروز باید خود پاسخگو باشند، در جایگاه مطالبه گری قرار گرفته اند،

وی ادامه داد: امروز نیاز جامعه و جوانان ما این است که با اخلاق شهدا به مقابله با جنگ نرم دشمن برویم، امروز برای جامعه اسلامی بی‌حیایی، بی‌غیرتی، بی‌عفتی و بی‌حجابی بد است، به کمک پیاده‌سازی و فرهنگ‌سازی اخلاق شهدا در جامعه می‌توانیم رذایل را حذف کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha