شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام نسوری

حجت الاسلام نصوری گفت: شناخت و معرفت نسبت به امام زمان(عج) عبارت است از اینکه مردم، ولایت و امامت آن حضرت را در تمام مسائل زندگی و امور حیات شان بپذیرند و از طرف دیگر عدم شناخت و معرفت نسبت به آن حضرت یعنی اینکه مردم امامت و ولایت ایشان را انکار کرده و قبول نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد نصوری، در جمع طلاب شهرستان آبیک، گفت: مرکز تخصصی مهدویت توسط حجت الاسلام والمسلمین قرائتی راه اندازی شد و ایشان حتی منزل مسکونی خود را وقف این مرکز کرد.

وی با اشاره به اینکه شبهاتی در جامعه در باره حضرت ولی عصر(عج) مطرح می شود، اظهارکرد: طلاب حوزه های علمیه باید توان پاسخ علمی به شبهات را داشته باشند و مرکز تخصصی مهدویت این امکان را به خوبی برای طلاب فراهم کرده است.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت حوزه  ادامه داد: شناخت و معرفت نسبت به امام زمان(عج) عبارت است از این که مردم، ولایت و امامت آن حضرت را در تمام مسائل زندگی و امور حیات شان بپذیرند و از طرف دیگر عدم شناخت و معرفت نسبت به آن حضرت یعنی اینکه مردم امامت و ولایت ایشان را انکار کرده و قبول نکنند.

حجت الاسلام نصوری خاطرنشان کرد: باید دانست شناخت ویژگی های امام، در عصر ما از اهمیت بیشتری برخوردار است و در واقع، این نوع شناخت می تواند در زندگی فردی و اجتماعی منتظران منشأ اثر و تحوّل باشد؛ زیرا اگر کسی به حقیقت به صفات و ویژگی های امام عصر(عج) و نقش و جایگاه آن حضرت در هستی و فقر و نیاز خود نسبت به او آگاه شود،هرگز از یاد و نام آن حضرت غافل نمی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha