شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ اولین اجلاسیه منشور روحانیت

حوزه/در منشور حوزه و روحانیت مطالب گسترده و عمیقی وجود دارد که لازم است مورد نظر و دقت تمام حوزویان و مسئولان قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین رجائی امروز در اولین اجلاسیه منشور روحانیت که در سالن همایش مدرسه عالی درالشفا قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از گذشت سه دهه لازم است بازگشت مجددی به منشور روحانیت داشته و این مبحث را نه تنها در یک اجلاس، بلکه به صورت مستمر مورد بحث و بررسی قرار دهیم؛ به همین دلیل، این اجلاس را آغازی برای این موضوع قرار داده ایم.

وی ابراز داشت: منشور روحانیت مرتبط با نهاد خاصی نیست؛ بلکه تمام نهادها و مراکز حوزوی باید از آن استفاده کرده و در صدر موضوعات آنان قرار بگیرد.

دبیر شورای عالی نهادهای حوزوی خاطرنشان ساخت: ان شاءالله این اجلاس، نخستین قدم بوده و برنامه های دیگری را نیز برای این منشور در سال جاری و سال های آینده خواهیم داشت.

مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه تصریح کرد: در این منشور مطالب گسترده و عمیقی وجود دارد که لازم است مورد نظر و دقت حوزویان و مسئولان آن قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین رجائی بیان داشت: پیگیری مطالبات حضرت امام، مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید از برنامه های شورای عالی نهادهای حوزوی است و اعضای اصلی آن: مرکز مدیریت حوزه علمیه، دفتر تبلیغات اسلامی، مرکز مدیریت خواهران، مرکز خدمات حوزه های علمیه، جامعه الزهرا، حوزه علمیه اصفهان، حوزه علمیه مشهد، اعضای اصلی این نهاد بوده و سایر مراکز مرتبط نیز به تناسب در مباحث و شورای هماهنگی شرکت خواهند کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha