جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی خراسانی

حوزه/ موسوعه ۱۵ جلدی حوزه و روحانیت در بازار رسمی کتاب توزیع نمی شود؛ بلکه از آنجا که مخاطب این کتاب مرجع هم تصمیم گیران و تصمیم سازان حوزوی هستند، این شمارگان محدود در اختیار معاونت پژوهش حوزه های علمیه قرار گرفته تا در کتابخانه های حوزوی توزیع شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام علی خراسانی امروز در اولین اجلاسیه منشور روحانیت در سالن همایش مدرسه عالی دارالشفاء قم، اظهار داشت: اندیشه ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، شرح و تفصیل زیبا و اقناعی اندیشه های امام راحل است؛ لذا شأن رهنمودهای حضرت آقا، شأنی والاتر از نظرات کارشناسی خواهد بود.

وی با اشاره به موسوعه 15 جلدی مطالبات و رهنمودهای حوزوی امام خامنه ای، ابراز داشت: این اثر در این چاپ نخست، با ملاحظه مسائل مربوط به بازار نشر، احتیاطا در شمارگان محدود منتشر شده؛ لذا در بازار رسمی کتاب توزیع نمی شود؛ بلکه از آنجا که مخاطب این کتاب مرجع هم تصمیم گیران و تصمیم سازان حوزوی هستند، این شمارگان محدود در اختیار معاونت پژوهش حوزه های علمیه قرار گرفته تا در کتابخانه های حوزوی توزیع شوند.

مدیر مؤسسه لوح و قلم خاطرنشان ساخت: اگر این دیدگاه ها و مطالبات، کامل و جامع دیده شده و خوب تبیین شود، تحقق آنها هم تسهیل خواهد شد؛ چراکه به تصریح رهبر معظم انقلاب «اینها حرف یک شخص نیست؛ بلکه حرف یک نسل دلسوز و دغدغه مند است» و «مراجع معظم و ارکان حوزه غالبا با این حرف ها موافقند».

حجت الاسلام خراسانی تصریح کرد: بر این اساس در طول ده سال تلاش جهادی حوزوی، تمام بیانات معظم له اعم از منتشر شده ها و منتشر نشده ها تدوین و موضوع بندی شده و بر اساس جلب همکاری و اعتماد مؤسسه انقلاب اسلامی وابسته به دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

وی بیان داشت: ارائه حداکثری دیدگاه ها و رهنمودها و اجتناب از تحمیل ساختار بر متن، از ویژگی های این موسوعه 15 جلدی است و ان شاءالله این اثر فاخر به عنوان گامی نخستین، سرآغاز قدم های استوار بعدی در تبیین و ترویج این اندیشه راقی و پایه ای مستحکم و متقن برای تولید اسناد راهبردی و طرح ها و برنامه های عملیاتی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha