جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مهدی قره شیخلو

حوزه/ رئیس سازمان دارالقرآن کریم گفت: امروز در کشور اسلامی ما جوانان نیازمند برنامه های قرآنی هستند که به صورت کاربردی و متناسب با نیاز روز باشد تا با بهره گیری از آموزه های قرآنی زندگی خود را تضمین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، مهدی قره شیخ لو پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع) که در بیت علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: نیازمند این موضوع هستیم که مردم در راستای برنامه های قرآنی شرکت کرده و برای ترویج برنامه های قرآنی مشارکت داشته باشند.

رئیس سازمان دارالقرآن کریم تصریح کرد: امروز در کشور اسلامی ما جوانان نیازمند برنامه های قرآنی هستند که به صورت کاربردی و متناسب با نیاز روز باشد تا با بهره گیری از آموزه های قرانی زندگی خود را تضمین و بتوانند  با نسخه شفا بخش قرآن مشکلات خود را حل کنند.

قره شیخ لو با اشاره به اهمیت تولید محتواهای قرآنی برای جامعه خاطرنشان کرد: باید در تولید محتواهای قرآنی با توجه به نیاز مخاطبین در هر رده سنی و مشاغل گوناگون تنوع وجود داشته باشد و جوانان  از آیات الهی بهره ببرند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تفسیر قرآن کریم گفت: باید در کنار مسابقات قرآن کریم در کنار رشته های حفظ و ترتیل، موضوع تفسیر نیز به رشته های قرآن کریم اضافه شود.

 

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha