جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دارالقرآن

حوزه/ موسس دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: در یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع) ۴۶۰۰ نفر شرکت کردند که ۲۴۰۰ نفر به رتبه حائز اهمیت دست پیدا کرده و ۵۷ نفر در رده سنی بیش از ۱۶ سال در رشته های حفظ کل و قرائت و ترتیل خوانی حائز رتبه شدند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، محمد انصاری پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع) که در بیت علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برقراری مسابقات قرآن کریم ایجاد لشکر قرآنی است.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت قرآن کریم افزود: مربیان قرآن کریم با همکاری و همدلی یکدیگر در راستای تبیین و آموزش قرآن کریم اقدام کرده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
انصاری با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) خاطر نشان کرد: در این دوره 4600 نفر شرکت کردند که 2400 نفر به رتبه حائز اهمیت دست پیدا کرده و 57 نفر در سن بیش از 16 سال در رشته های حفظ کل و قرائت و ترتیل خوانی حائز رتبه شدند.

وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی افزود: تهاجم فرهنگی و فضای مجازی فضای نامناسبی است که سبب می شود جوانان را گمراه کند که توجه به قرآن کریم بهترین راهکار برای واکسینه کردن نسل جوان در برابر آسیب های فضای مجازی است.

موسس دارالقرآن علامه طباطبایی در پایان گفت: آموزش قرآن کریم ارزش و اهمیت بسیار مهمی دارد و باید فرزندان را از کودکی با  آموزه های قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) آشنا کنیم.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha