جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع)

حوزه/ مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: در یازهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) ۴۶۰۸ شرکت کردند که ۵۰۱ نفر آنها حافظ کل قرآن کریم هستند، برای نخستین بار است که این تعداد حافظ کل قرآن کریم در این مسابقات شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، مرتضی نجفی قدسی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع) که در بیت علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات دارالقران کریم امام علی(ع) هرسال در تهران برگزار می شد و غیر از اینکه یک سال در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، پس از 6 سال مجددا در قم برگزار گردید.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: استقبال بسیار خوبی از این دوره از مسابقات قران کریم شده است و باید افتخار کنیم که کشورمان به برکت نظام جمهوری اسلامی و رهبری های خردمندانه مقام معظم رهبری که همواره حامی برنامه های قرآنی هستند شاهد هزاران حافظ قرآن کریم در سراسر کشور هستیم.

نجفی قدسی با اشاره به برنامه های قرآنی دارالقرآن علامه طباطبایی خاطر نشان کرد: در طول سال دوره های یکساله بیان تفسیر قرآن کریم در کنار حفظ و ترتیل قرآن با حضور اساتید قرآن کریم در بیت علامه طباطبایی برگزار می شود.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: در یازهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) 4608 شرکت کردند که 501 نفر آنها حافظ کل قرآن کریم هستند، برای نخستین بار است که این تعداد حافظ کل قرآن کریم در این مسابقات شرکت می کنند.

 

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha