شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انتشار کتاب «فرازها و فرودها: علل و عوامل صعود و سقوط اهل علم»

حوزه/ کتاب «فرازها و فرودها: علل و عوامل صعود و سقوط اهل علم» به همت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، برخی افراد برای زندگی و آینده خود، اهداف بلند و قابل تحسین ترسیم می‌کنند و با تلاش و پی‌گیری درصددند به آن‌ها دست‌یابند؛ ولی در طول مسیر، گاه اهداف دگرگون می‌شود و جهت حرکت تغییر می‌یابد و به جای آن‌که به آن اهداف بلند فکر کنند و برای رسیدن به آن‌ها بکوشند، اسیر هواهای نفسانی، مطامع دنیوی و وسوسه‌های شیطانی می‌شوند و به سوی انحطاط و گمراهی کشیده می‌شوند و به جای صعود به قله‌های موفقیت، به دره‌های ناکامی و بدبختی سقوط می‌کنند.

کتاب حاضر، در پاسخ به این پرسش که چه عواملی در رشد و موفقیت اهل علم مؤثر و چه علل و عواملی موجب ناکامی و سقوط آن‌ها می‌شوند؟ با بررسی زندگی و رفتار تعدادی از اهل علم، به هفده علت و عامل رشد و موفقیت و پانزده علت و عامل سقوط و انحطاط اهل علم اشاره کرده است.

خاطرنشان می شود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه این اثر به انتشارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، واقع در قم، مدرسه علمیه دارالشفاء، فروشگاه انتشارات یا خیابان معلم، میدان روح الله، روبه‌روی مجتمع ناشران، نمایشگاه دائمی انتشارات حوزه‌های علمیه مراجعه کرده یا با شماره تلفن 37748383- 025 و 37735547- 025 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha