پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
امام جمعه جويبار- پذيرش حوزه علميه خواهران

حوزه/ با توجه به این که حوزه های علمیه بهترین مرکز برای ترویج فرهنگ و نشر آموزه های دینی در جامعه هستند؛ باید مسئولین در جهت توسعه و پیشرفت روز افزون این مکان های دینی علمی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران،حجت الاسلام و المسلمین نادعلی زاده، امام جمعه جویبار در نشست با اعضای ستاد پذیرش مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) جویبار بیان کرد: وجود مکان مقدس حوزه علمیه خواهران به عنوان بهترین مرکز برای ترویج فرهنگ و نشر آموزه های دینی  در جویبار  و همچنین وجود طلاب مستعد، فعال و تاثیر گذار در جامعه  که از فرزندان همین شهرستان هستند، نعمت بسیار بزرگی است که باید قدردان آن بوده و در جهت توسعه پیشرفت روز افزون این مکان دینی علمی تلاش نمائیم.

وی تصریح کرد: با توجه به این که در ایام پذیرش حوزه های علمیه خواهران قرار داریم، ستاد نماز جمعه و ائمه جماعت سطح شهرجویبار آماده هر نوع همکاری جهت جذب بیشتر طلّاب می باشند.

خانم میرزایی، مدیر مدرسه علمیه خواهران جویبار نیز در این نشست، به بیان مهمترین اقدامات و فعالیتهای این مدرسه در خصوص پذیرش طلّاب پرداخته و خواهان همکاری بیشتر امام جمعه در این مورد و استفاده بیشتر از ظرفیت های  موجود شد.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha