سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 442681
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
جشنواره هنر آسمانی

حوزه/ نفرات برگزیده ششمین جشنواره بین المللی هنر آسمانی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی هنر آسمانی، امروز با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد.

در این مراسم و پس از سخنرانی آیت الله اعرافی، حجت الاسلام والمسلمین نبوی و حجج اسلام غلامرضایی و مرادی،‌ نفرات برگزیده این جشنواره در دو نوبت تجلیل شدند.

در این مراسم و در رشته مستند، سید جواد روستایی، در بخش داستان کوتاه محمدعلی رکنی، شعر کلاسیک، زهرا بشری موحد، شعر کودک طیبه رضوانی، شعر سپید، حمیدرضا فاضلی، نثر ادبی، فهیمه معصومی، خوشنویسی نستعلیق و نثر و ثلث و نسخ به ترتیب اصغر شریفی، وحید فولادزاده و عبدالله عبدالله زاده و... به مقام های اول دست یافتند.

فاطمه سادات رضا توفیق در نقاشی، اکرم سادات میرتوانا در تصویرسازی، محسن هاشم زاده در گرافیک و سید جواد میر حسینی در بخش عکس به مقام های اول دست یافتند، ولی در بخش موشن گرافی و خاطره و رمان و پژوهش و مقاله هنر و نرم افزار هیچ یک از آثار حائز رتبه اول نشدند.

در بخش بین الملل و در بین هنرمندان خارجی نیز از مجموع 1855 اثر این بخش، در فیلم کوتاه و بلند، ذوالفقار علی از پاکستان، در بخش فیلنامه، زکی آل دعیل از عربستان، در بخش مستند، ادگاردو اسعد از آرژانتین، در بخش داستان کوتاه ساجده عبدالخانی از عراق، در بخش شعر کلاسیک احمد مطهر از اندونزی، در بخش نثر ادبی سمیه غبیشاوی از ایتالیا، در بخش نرم افزار، زهرا فاضلی از افغانستان و در بخش طراحی نیز مفیده بنگار به عنوان نفر اول این مراسم تجلیل شدند.

بیانیه کمیته مشترک داوران نیز در این مراسم قرائت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha