چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ نشست بررسی اندیشه ولایت فقیه در منظومه فکری استاد منذر

حوزه/ حجت الاسلام میرلوحی با اشاره به برخی اظهار نظرهای نسنجیده مسئولان، گفت: چگونه است انتقاد به دولت بی عقلی و کم عقلی است، ولی انتقاد از پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) کم عقلی نیست! این دعواها سیاسی نیست، بلکه دعواهای عقیدتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام سیدمصطفی میرلوحی، عصر  روز گذشته، در همایش بررسی اندیشه ولایت فقیه از منظر فکری استاد ابوالحسن منذر با عنوان «بیدارگر بصیر» که در سالن اجتماعات مسجد امام صادق(ع) تهران برگزار شد، با اشاره به این که علما و مبلغان همه در یک سطح و مرز نیستند، گفت: در این طیف از صفر تا صد وجود دارد و به گونه ای نیست که بگوییم تمامی علما و مبلغان در یک سطح هستند.

عضو هیئت امنای دانشگاه امام صادق(ع) تهران افزود: در میان علمای مدافع تشیع و اسلام برخی خط شکن هستند که از جمله آن ها می توان به شهید مطهری، آیت الله مصباح یزدی، مرحوم آیت الله مهدوی کنی، مرحوم منذر و... اشاره کرد.

وی با بیان این که شهید مطهری، آیت الله مهدوی کنی و استاد منذر به هیچ وجه از انحرافات عقیدتی نمی گذشتند، تصریح کرد: این بزرگواران معتقد بودند کسی که انحراف عقیده دارد روزی در برابر اسلام و حکومت اسلامی می ایستد. چنین فردی شاید چند سالی نقش بازی کند ولی روزی عقیده فاسد خود را نشان می دهد.

عضو هیئت امنای دانشگاه امام صادق(ع) تهران در ادامه با اشاره به برخی اظهار نظرهای نسنجیده مسئولان، گفت: چگونه است انتقاد به دولت بی عقلی و کم عقلی است، ولی انتقاد از پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) کم عقلی نیست! این دعواها سیاسی نیست، بلکه دعواهای عقیدتی است.

حجت الاسلام میرلوحی یادآور شد: کسانی که عقیده درستی نداشته باشند، ممکن است چند سالی هم نقش بازی کنند، ولی روزی عقیده فاسد خودشان را نشان می دهند. البته بنده منظورم شخص خاصی نیست، ولی هر فردی عقیده فاسدی داشته باشد روزی این عقیده فاسد را نشان می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha