چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مجموعه چهار جلدی «رهیافت ها و ره آوردها

حوزه/ مجموعه «رهیافت ها و ره آوردها»، به بیان بخشی از ره آوردهای علمی آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در ۱۵ رشته علمی می پردازد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، این اثر به همت انتشارات مؤسسه امام خمینی (ره) و زیر نظر حجت الاسلام والمسلمین رجبی و حجت الاسلام والمسلمین فتحعلی و با همکاری جمعی از نویسندگان در چهار مجلد منتشر شده است.

جلد نخست این اثر، به بیان بخشی از ره آوردهای علامه مصباح یزدی در قلمرو منطق، معرفت شناسی، فلسفه اسلامی و فلسفه علم می پردازد.جلد دوم، محورهایی از اخلاق، هنر و زیبایی شناسی و حقوق را دربردارد.

جلسه سوم، در بردارنده موضوعاتی در زمینه جامعه شناسی، علوم سیاسی، مدیریت و اقتصاد است و جلد چهارم نیز مباحثی مرتبط با قرآن، حدیث، کلام و تاریخ اسلام را دربرمی گیرد.

پژهشگران و محققان گرامی می توانید با مراجعه به آدرس ما در سروش و تلگرام به نشانی   hatif_ir@ از جدیدترین منشورات و معرفی جدیدترین آثار بهره مند شوید، همچنین می توانید با مراجعه به آدرس http://eshop.iki.ac.ir/shop/7  کتاب مورد نیاز را سفارش داده و خرید فرمایید.

 جهت اطلاع از جدیدترین اخبار و فعالیت های علمی پژوهشی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به آدرس http://qabas.iki.ac.ir/  مراجعه فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha