پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
برگی

حوزه/ واعظ برجسته تبریزی گفت: تشیع لندنی و تسنن آمریکایی دو لبه یک قیچی هستند که وظیفه و هدفی جز ایجاد تفرقه بین امت اسلامی ندارند و تیشه به ریشه اسلام و قرآن می زنند.

حجت الاسلام رسول برگی، واعظ تبریزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با محکوم کردن تعرض طرفداران تشیع لندنی به سفارت ایران در لندن، گفت: تشیع لندنی و تسنن آمریکایی به دنبال ایجاد تفرقه بین امت اسلامی در دنیا هستند.

وی افزود: اینکه افراد متعرض به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن، از طرفداران جریان انحرافی شیرازی ها به عنوان نماد تشیع انگلیسی، هستند، شکی نیست که می خواهند به نام تشیع، ضربه به اسلام بزنند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: در میان بیش از ۱۹۰ کشور دنیا تنها در لندن آن هم با سکوت و همکاری دولت انگلیس سفارت ایران مورد تعرض عده ای جاهل مسلک قرار می گیرد، اما چرا این حمله در زمان حضور ولیعهد وهابی کودک کُش و جنایتکار عربستان در لندن که مورد اعتراض مردم شهرهای مختلف انگلیس قرار گرفته، انجام می پذیرد؟

این کارشناس دینی تصریح کرد: تشیع لندنی و تسنن آمریکایی وهابی دو لبه یک قیچی هستند که وظیفه و هدفی جز ایجاد تفرقه بین امت اسلامی ندارند و تیشه به ریشه اسلام و قرآن می زنند.

وی به گسترش نفوذ اسلام در دنیای غرب اشاره کرد و گفت: نفوذ و گسترش مذهب تشیع و اسلام ناب محمدی در کشورهای غربی و به ویژه کشورهای اهل سنت باعث ترس و وحشت وهابیت شده است.

حجت الاسلام برگی ادامه داد: به همین خاطر وهابیت به مقابله شدید با شیعه می پردازد، حوادثی چون حادثه منا و کشتار مسلمانان در عراق و سوریه و یمن از جمله این اقدامات علیه شیعیان بود، علمای شیعه و جهان اسلام باید به مقابله با تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی بپردازند و این لکه های سیاه را از دامن چهره  مطهر اسلام پاک کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha