جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رونمایی کتاب

حوزه/ مراسم رونمایی از دو کتاب «شرح و تفسیر نهج البلاغه» و «حکمت علوی» در سازمان تبلیغات اسلامی با حضور اهالی فرهنگ و شخصیت های حوزوی و دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم رونمایی از دو کتاب «شرح و تفسیر نهج البلاغه» و «حکمت علوی»، ظهر امروز در سازمان تبلیغات اسلامی، با حضور اهالی فرهنگ و شخصیت های حوزوی و دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، دکتر منصوری لاریجانی مؤلف کتب و دکتر کاظم دینانی از اساتید دانشگاه به ایراد سخن پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین خاموشی با اشاره به آیات قرآن تصریح کرد: فردی ایمان می آورد که صاحب فکر و اندیشه باشد و معیار ایمان را ذکر مشخص می کند. یعنی فرد باید تقوای اطاعت داشته باشد.

وی ادامه داد: آیات الهی مبیّن هستند و این مبین با معیار عقل است. به همین دلیل فردی که به خدا ایمان آورده و عمل صالح انجام دهد وارد بهشت می شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که حوزه فرهنگ دارای ساحت های مختلفی است، بیان داشت: در حوزه فرهنگ باید با طرح و اندیشه ویژه حرکت کنیم تا نتیجه گیریم.

وی راه رهایی از آسیب های اجتماعی را فرهنگ سازی مناسب دانست و گفت: خوشبختانه در سال های اخیر کارهای خوبی صورت گرفت و سازمان تبلیغات اسلامی نیز نسبت به افزایش سهم مکتوب تلاش خوبی داشته است. برای نمونه برخی از مکتوبات سازمان چاپ بالای 100 بار و تیراژ میلیونی داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha