شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کتاب جلوه های تربیتی ، اخلاقی و ادبی سوره «ص»

کتاب اثر بانوی طلبه و استاد حوزه و دانشگاه های میبد با عنوان جلوه های تربیتی، اخلاقی و ادبی سوره «ص» در مرکز آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) میبد رونمایی شد.

فاطمه چوپانی کارشناس معاونت پژوهش مرکز تخصصی آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) میبد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد اظهار کرد: با حضور جمعی از طلاب و اساتید از کتاب جلوه های تربیتی، اخلاقی و ادبی سوره «ص» نوشته فرزانه اخلاقی از اساتید حوزه و دانشگاه در سالن اجتماعات مؤسسه رونمایی شد.

وی افزود: طلاب این مؤسسه تا به امروز سه کتاب در حوزه های فقهی و قرآنی با عنوان های« احکام نوپدید فقهی» نوشته خانم ها رؤیا دهقانی و سمیه برزگری و کتاب «راهبری اعمال در پرتو خودآگاهی و خویشتن داری »نوشته رؤیا دهقانی نگاشته اند.

کارشناس پژوهش ادامه داد: کتاب جلوه های تربیتی ، اخلاقی و ادبی سوره «ص» با بیانی شیوا به بررسی نکات تربیتی و اخلاقی این سوره مبارکه پرداخته و علاوه بر این کتاب ها، دو اثر دیگر نیز از طلاب این مؤسسه در نوبت چاپ قرار دارد.

چوپانی تأکید کرد: یکی از شیوه های مؤثر در عرصه تبلیغ نوشتن کتاب است که این مؤسسه در این امر، دراستان پیشگام بوده و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از طرح ها و پایان نامه هایی که در زمینه خانواده و زنان باشد حمایت مؤثری انجام خواهد داد .

وی اضافه کرد: کتاب جلوه های اخلاقی ، تربیتی و ادبی سوره «ص» در سه بخش تنظیم شده که بخش اول به آموزه های اخلاقی و اخلاق فردی و اجتماعی، در بخش دوم به  آموزه های تربیتی در دو فصل روشهای تربیتی و ناهنجاری های تربیتی و در بخش سوم هم به آرایه های ادبی این سوره می پردازد.

کارشناس پژوهش خاطرنشان کرد: نکات بیان شده در این کتاب قطره ای از دریای معارف این سوره مبارکه است و به دیگر طلاب توصیه می کنم در این زمینه تحقیق و پژوهش کنند و نکات آموزنده آن را به دیگران نیز منتقل نمایند.


انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha