شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ چهارمین نشست گروه های تبلیغ رسانه ای

حوزه/ معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت رسانه ای طلاب و محتوای دین برای درمان دردهای جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد، امروز در چهارمین نشست سالانه مبلغان رسانه ای و پیش نشست نخستین اجلاسیه فضلا و روحانیون رسانه ای حوزه های علمیه که در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد گفت: با توجه به اقتضائات رسانه ای در حوزه اطلاعات دینی و مهارت هایی باید جود داشته باشد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: در این زمینه طلاب هنرمند و رسانه ای و علاقه مندان به این حوزه، باید با دانش و فن وارد این عرصه شوند؛ این فرایند به شکلی تنظیم شود که بتواند از این ابزار رسانه بهره گیرد.

وی افزود: نیازهای جامعه اختلاقات و بگو مگوها و نیازهای خانواده و افراد و... امروزه جامعه ما را گرفتار کرده است؛ طلاب  این مسایل امروز را به خوبی درک کنند و بر این عرصه محتوای قابل قبولی عرضه کنند.

حجت الاسلام  والمسلمین روستاآزاد بیان کرد: دین مبین اسلام، قرآن کریم و اهل بیت(ع) معارف عظیمی را برای درمان این دردهای مهلک ارایه کرده اند که باید از آنها بهره بگیریم و در این زمینه با ابزارهای نوین این کار را انجام دهیم.

وی گفت: صبر، تحمل و خوشبینی در جامه کم شده است و معارف اهل بیت(ع) و قرآن کریم در این باب تاکیدات فراوانی دارند و باید این گنجینه ها را به جامعه معرفی کنیم.

معاون دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: بدبینی در خانواده،‌ اجتماع و سیاست مشکلات وسیعی در کشور ایجاد کرده است؛ امام می فرمایند، 70 محمل برای خطای طرف پیدا کنید به جای این کار، اولین اقدام، حمل بر خیانت طرف مقابل می گذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha