جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ چهارمین نشست گروه های تبلیغ رسانه ای

حوزه/ جعفری، سال آینده را سال تلاش بیشتر در زمینه پرورش تخصصی تر طلاب رسانه ای دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، اباذر جعفری، امروز در چهارمین نشست سالانه مبلغان رسانه ای و پیش نشست نخستین اجلاسیه فضلا و روحانیون رسانه ای حوزه های علمیه که در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد، گفت: 4 سال است بحث تبلیغ نوین در دفتر تبلیغات، جنبه عملیاتی یافته و در عرصه مجازی و رسانه ای و مکتوب هنری مبلغان فعال، شناسایی و جذب و حمایت شدند.

وی افزود: در بخش تبلیغ رسانه ای 362 مبلغ رسانه ای شناسایی و جذب شدند که دارای تحصیلات حوزوی و تخصص رسانه ای هستند که در قالب 75 گروه تبلیغی سامان دهی شدند.

مدیر گروه اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی عمده آثار تولید شده رسانه ای در عرصه رسانه ملی و ماهواره ای و برون مرزی و فضای مجازی روبرو شده است.

وی بیان کرد: در سال 96 به عنوان چهارمین سال فعالیت 17 گروه جدید تبلیغی را جذب کردیم که 45 اثر در این گروه ها تولید شد که 15 اثر در رسانه ملی پخش شده است.

وی افزود: دراین مدت، توانستیم تاسیس و تثبیت تبلیغ رسانه ای در دفتر شکل دهیم؛ در گذشته فعالیت رسانه ای و فعالیت مجازی با چالش هایی همراه بود ولی با استمرار فعالیت دینی و بهره گیری از ظرفیت رسانه ای در ترویج معارف دینی امروز این فعالیت ها به عنوان یک نقطه قوت برای یک طلبه مطرح است.

جعفری تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی با پیگیری قطب های علمی و فرهنگی اولویت های این حوزه را مشخص کردند و بر این اساس پیشنهاداتی به مبلغان از جمله رسانه ای مطرح می شود، تا فعالیت های خود را به شکل متمرکزی ارایه کنند.

وی افزود: فعالیت تخصصی در زمینه های هنری نیز در گروه های تبلیغی انجام می شود؛ تولید فیلمنامه و پژوهش و کارگردانی و.. بیشتر با خود طلاب جوان است که امیدواریم در سال 97 بتوانیم از ظرفیت های تخصصی طلاب استفاده کنیم.

وی گفت: با عنایت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، برنامه های خوبی در عرصه سازمان بخشی به مبلغان عرصه رسانه ایجاد شده و جلساتی را با حجت الاسلام والمسلمین رفعتی برگزار کردیم و امیدواریم که با ظرفیتی که از سوی حوزه ایجاد خواهد شد، شاهد شکوفایی و تولیدات بهتر از سوی مبلغان رسانه ای باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha