جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله جنتی

حوزه/ رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خبرگان از مسئولین نظام توقع دارند که در مورد فرهنگ، معیشت، اقتصاد و تولید اهمیت قائل شوند، چون هیچ انسانی راضی نیست که عده ای گرسنه باشند و عده ای با پول های مردم فقیر، آلاف و الوف برای خود جمع کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت الله احمد جنتی، عصر امروز در آیین اختتامیه چهارمین اجلاس رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، در تهران،  گفت: مجلس خبرگان دغدغه حفظ ارزش های انقلاب، حفظ اخلاق اسلامی و روحیه جهادگری و ایثارگری را دارد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری، ولایت فقیه را ستون اصلی انقلاب و نظام خواند و تصریح کرد: نسبت به رهبری و ولایت فقیه تاکید داریم چون ستون انقلاب اسلامی است و برپایه ولایت فقیه انقلاب ادامه یافته است.

وی با تاکید بر این که مجلس خبرگان بیعت دوباره خود را با مقام ولایت اعلام می کند، خاطرنشان کرد: اعضای خبرگان فردا خدمت رهبر معظم انقلاب می رسند.

آیت الله جنتی در ادامه افزود: خبرگان از مسئولین نظام توقع دارند که در مورد فرهنگ، معیشت، اقتصاد و تولید اهمیت قائل شوند، چون هیچ انسانی راضی نیست که عده ای گرسنه باشند و عده ای با پول های مردم فقیر، آلاف و الوف برای خود جمع کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر رسیدگی به محرومان و نیازمندان، گفت: هرکسی هرخدمتی می‌تواند بکند تا دل فقرا شاد شود و این وظیفه ما است.

وی به موضوع عفاف و حجاب نیز اشاره و تصریح کرد: حجاب از مسلمات اسلام است و هیچ عالمی نسبت به این موضوع تشکیک نمی‌کند.

آیت الله جنتی در پایان یادآور شد: جوانانی که حرف های نامربوط می زنند را باید توجیه کرد تا بدانند کارشان اشتباه است و توبه کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha