جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جشن تکلیف دانش آموزان دبستان دخترانه ایثار

حوزه/ آیین جشن تکلیف دانش‌آموزان دبستان دخترانه ایثار همزمان با ایام ماه رجب به همت مبلغات منطقه ۵ تهران امروز با حضور والدین، مدیر و معلمان این مدرسه در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری برگزار شد.

زهرا حسینی از مبلغات منطقه 5 شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان این که جشن تکلیف حضور در مهمانی خدا است، اظهار داشت: دانش آموزان دختر از امروز به دوره‌ای از زندگی خود رسیده‌اند که بیش از هر زمان دیگر به خداوند نزدیک می‌شوند و باید فرایض دینی را طبق فرامین الهی انجام دهند که مهمترین این فرایض اقامه نماز می‌باشد.

این کارشناس دینی با تقدیر از زحمات طاهره معظمی گودرزی مدیر دبستان دخترانه ایثار در برگزاری مراسم جشن تکلیف و اهتمام جدی بر تربیت دینی دانش آموزان، عنوان کرد: اقامه نماز به انسان آرامش می‌دهد و باعث می‌شود تا فرد از بسیاری از آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی مصون مانده و زندگی پاک و مطهری را در دنیا که زمینه ساز آخرتی جاودان است طی نماید.

حسینی در پایان با بیان این که مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دبستان دخترانه ایثار با همکاری آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: اقامه نماز جماعت و تلاوت دسته جمعی قرآن مجید، از جمله برنامه‌های مراسم جشن تکلیف بود که شادی و شعف خاصی را برای دانش آموزان به ارمغان آورده بود. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha