جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقای عبدالعلی گواهی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج اساتید و طلاب کشور گفت: امروز نقش روحانیت در حوزه‌های علمیه، نقش بی‌بدیلی بوده است و در ادوار ۳۸ ساله پیروزی انقلاب اسلامی روحانیت پیشگام‌تر از دیگر اقشار بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی، رئیس سازمان بسیج اساتید و طلاب کشور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به نقش روحانیت در استمرار پیروزی های انقلاب اسلامی، گفت: امروز نقش روحانیت در حوزه‌های علمیه، نقش بی‌بدیلی بوده است و در ادوار ۳۹ ساله پیروزی انقلاب اسلامی روحانیت پیشگام‌تر از دیگر اقشار بوده است؛ به طور مثال، در یک روز عملیات کربلای چهار بیش از ۱۴۵ تن از طلاب و روحانیون به شهادت رسیدند و این نشان از جایگاه روحانیت دارد.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که سازمان بسیج اساتید و طلاب کشور بر آن است تا آن را به سرانجام برساند این است که بتوانیم یک ساماندهی‌ای داشته باشیم از همه روحانیون رزمنده که در جبهه‌های جنگ حضور داشته‌اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید و طلاب کشور در پایان با بیان اینکه حضور روحانیت در صفوف مردم مشتاق به سوی راهیان نور، شورآفرین است، خاطرنشان کرد: کاروان‌های راهیان نور از رویش‌های انقلاب اسلامی است و حضور روحانیت و طلاب جوان فضایی را در کنار صفوف راهیان نور ایجاد کرده است، سفر سه روزه طلاب در کنار جوانان می‌تواند فرصت خوبی را برای طلاب فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha