جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طرح آرامش بهاری

حوزه / مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با بیان این که بیش از ۶۰ امامزاده یزد میزبان طرح آرامش بهاری است، گفت: بیش از ۹۰مُبلغ اعزامی از قم در طرح آرامش بهاری یزد فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام حسین زارع زاده عصر امروز در آئین افتتاحیه طرح آرامش بهاری که با حضور آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، اظهار داشت: طرح آرامش بهاری در بیش از 60 امامزاده و بقاع متبرکه و با شرکت بیش از 90 مُبلغ اعزامی از قم اجرا می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد به برنامه‌های این طرح اشاره و اضافه کرد: تشکیل خیمه‌های معرفت در بخش کودک و نوجوان، مشاوره، پاسخگویی به سؤال‌های شرعی، اقامه نماز جماعت و عرضه محصولات فرهنگی و تبلیغ چند رسانه‌ای از جمله برنامه‌های این طرح است.

وی  تبدیل بقعه‌ها به قطب‌های فرهنگی را یکی از اهداف طرح آرامش بهاری عنوان و اشاره کرد: ترویج باورهای دینی و سبک زندگی ایرانی- اسلامی، نشر معارف اسلامی و خدمت رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی از دیگر اهداف این طرح است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به رسالت تبلیغی علما که خداوند بر عهده آن‌ها گذاشته است، گفت: بسیاری از افراد و علما منشأ خیرات و برکات برای جامعه اسلامی بوده و هستند و مانند شخصیت بزرگی مثل شهید آیت الله صدوقی در مسائل اجتماعی برنامه و راهکارهای بسیار خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: رسیدگی به حال مردم، تبلیغ و ترویج ارزش‌های الهی، رخدادها در فضای اجتماع از دیگر کارهایی است که بسیاری از شخصیت‌ها و علمای بزرگ کشور در آن نقش داشته و دارند.

حجت الاسلام زارع زاده تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف را یکی از رسالت‌های سازمان اوقاف در سطح کشور است عنوان کرد و گفت: وقف یکی از مهمترین مسائل و ارزش‌های اسلامی  است و باید مردم را نسبت به این ارزش‌ها آگاه کرد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha