سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی - رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا

حوزه/ رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه انقلاب اسلامی به کابوسی برای آمریکایی‌ها تبدیل‌شده است بر لزوم آگاه‌سازی مردم از خطرات متوجه انقلاب توسط روحانیت تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به‌روز دوازدهم فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی، اظهار داشت: مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها ملت ایستاده در مقابل استکبار جهانی به شمار می‌روند که شجاعانه در مقابل زیاده‌خواهی‌های دولت‌های غربی ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند و خواسته‌های به‌حق خود و استقلال انقلاب را دنبال می‌کنند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی از طریق «نفوذ» درصدد تغییر در محاسبات، نگرش، رفتار و ساختار هستند تا از این طریق بتوانند به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب جدی وارد کنند، تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی در پی القای رویکرد آمریکا هراسی و تسلیم در برابر آن و نیز ایجاد تغییر در محاسبات مردم هستند، روحانیت رسالت مهم و خطیری را در شناساندن تهدیدات دشمن نسبت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جامعه بر دوش دارند.

وی افزود: ارکان لازمه تشکیل‌دهنده یک انقلاب الهی و شروط لازم برای پیروزی و تداوم یک انقلاب بر مبنی دین بر سه رکن «رهبری الهی»، «شریعت الهی» و «مردم» استوار است که انقلاب اسلامی یک انقلاب کامل و شکل‌گرفته از این رکن اساسی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی با بیان اینکه بهترین مرجع برای تشخیص نیازهای مردم و انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: آنچه تهدیدات دشمنان را کم کرد مذاکره و معامله‌ها نبود، قدرت معنوی و دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مواضع باصلابت رهبر معظم انقلاب اسلامی تهدید را از بین برد.

وی با بیان اینکه وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی برای آمریکایی‌ها کابوس است، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می‌دانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه چه‌کار کرده است و چقدر عرصه نفوذ انقلاب اسلامی را در غرب آسیا گسترش داده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha