جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت اله جوادی آملی

حوزه/ باید جامعیت قرآن کریم به حوزه ها بیاید تا آثار خود را نشان دهد و ما مسئولیت داریم که با شناسایی استعدادهای درخشان و راغی و حمایت مادی و معنوی از آنها، آینده حوزه را تحت سایه قرآن کریم تامین کنیم که این امر یک مدیریت دقیق را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله جوادی آملی در این دیدار با تاکید بر اهتمام هرچه بیشتر نسبت به معارف قرآن کریم اظهار داشتند: به برکت مجاهدتهای امام راحل و شهدا و عنایت اهل بیت علیهم السلام، امروز این پرچم در دست شما قرار دارد که قرآن را از مهجوریت خارج کنید که در این زمینه باید تلاش های بیشتری نیز صورت بگیرد.

ایشان ادامه دادند: کار اساسی که باید صورت بگیرد این است که به وسیله قرآن کریم اصل توحید به نحوی برجسته شود که کسی نتواند شبهات شرک را معاذالله بر عقاید شیعیان وارد نماید چرا که تفکرات تکفیری و داعشی از دل همین شبهه علیه شیعیان برمی خیزد.

معظم له ابراز داشتند: باید جامعیت قرآن کریم به حوزه ها بیاید تا آثار خود را نشان دهد و ما مسئولیت داریم که با شناسایی استعدادهای درخشان و راغی و حمایت مادی و معنوی از آنها، آینده حوزه را تحت سایه قرآن کریم تامین کنیم که این امر یک مدیریت دقیق را می طلبد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمدی گزارشی از اقدامات صورت گرفته جهت برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم و همچنین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی خدمت معظم له ارائه نمود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha