سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله خاتمی

حوزه/ امام جمعه موقت تهران در جمع طلاب و مداحان شهرستان ابرکوه با اشاره به این که هیچ ‌کس با نقد منصفانه مخالف نیست، گفت: مواضع امروز دین، همان مواضع ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، آیت‌الله سید احمد خاتمی ظهر امروز در جمع طلاب و مداحان شهرستان ابرکوه با تأکید بر اینکه مردم سرمایه انقلاب هستند، گفت: هر نظام و انقلابی که با پشتوانه مردم محقق و حرکت کند، ماندگار خواهد بود و اگر مردم بروند، نظام و انقلاب هم خواهد رفت فلذا این سرمایه واقعی از اول انقلاب بوده است و تا آخر هم خواهد بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه از اهل بصیرت انتظار است انتقادها را شنیده و تحمل کنند و در کنار آن خوبی‌ها را هم ببینند افزود: امروز در جامعه دروغ‌های بسیاری علیه نظام در فضاهای مجازی با مدیریت بیگانگان به ویژه در کانال‌های تلگرامی و اینستاگرام منتشر می‌شود که مردم ابتدا باید اصل را بر دروغ بودن این مطالب گذاشته و سپس تحقیق کنند، اگر درست بود آنگاه بپذیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه بسیار وقیحانه است که تا مشکلی در جامعه به وجود می‌آید، عده‌ای سریعاً در مقام مقایسه جامعه فعلی با زمان شاه برمی آیند و می‌گویند در زمان شاه این‌چنین نبود تصریح کرد: واقعیت این است که در زمان شاه دین در سطح حاکمیت، استقلال و آزادی وجود نداشت، ایران برده آمریکا بود و فضای خفقان بر کشور حاکم بود.

وی با بیان اینکه مواضع امروز دین، همان مواضع ولایت است، اظهار داشت: هم‌اکنون در 40 سالگی انقلاب به سر می‌بریم و پرچم این انقلاب را کسانی می‌توانند حمل کنند که اهل بصیرت باشند و برای حفظ دین بهای آن را پرداخت کنند.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه هیچ ‌کس با نقد منصفانه مخالف نیست، عنوان کرد: موضع ولایت این است که باید از مسئولان در عرصه خدمت‌رسانی حمایت و به آنان کمک کرد و اگر نقدی بر مسئولین وارد است باید تبیین و روشنگری نسبت به آن صورت گیرد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha