پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید ناضر عباس تقوی رئیس شورای علمای شیعه سند

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ناضر تقوی با محکومیت شدید حمله آمریکا و متحدانش به سوریه اعلام کرد که روزه جمعه آینده از طرف شورای علمای شیعه پاکستان راهپیمایی« مرگ بر آمریکا» برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید ناضر تقوی  با محکومیت شدید حمله آمریکا و متحدانش به سوریه اعلام کرد که روز جمعه آینده از طرف شورای علمای شیعه پاکستان راهپیمایی روز « مرگ بر آمریکا» برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ناضر تقوی حمله آمریکا و متحدانش به سوریه را حمله به جهان اسلام دانست و گفت: ما این جنایت آمریکا و متحدانش را هرگز نادیده نمی گیریم.

وی افزود: ما از دشمن خود شناخت داریم، در ماضی هم همین آمریکا و اسرائیل و متحدانش در کشورهای مسلمان جنایات سنگینی انجام دادند و هزاران نفر از مردم بی گناه مسلمانان را کشتند.

رئیس شورای علمای شیعه پاکستان شاخه ایالت سند اعلام کرد: در  روز 20آوریل در جاهای مختلف سند تظاهرات علیه آمریکا و متحدانش برگزار خواهد شد و تظاهرات مرکزی در جلوی مسجد جامع خوجه اثناء عشری کهارادار در ساعت 1:45 برگزار خواهد شد و در این تظاهرات علما و مردم از مذاهب مختلف حضور خواهند داشت.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha