چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
 نشست معاون ارتباطات و بین‌الملل المصطفی با کاردار جدید ایران در مصر

نشست معاون ارتباطات و بین‌الملل جامعه‌المصطفی با « کنعانی» کاردار جدید ایران در مصر، در جامعه‌المصطفی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین قنبری در دیدار کنعانی کاردار ایران در مصر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، تصریح کرد: با توجه به عقبه تمدنی و علاقه و قرابت ایران و مصر، نیاز است زمینه های گفتگو به ویژه در سطوح مختلف علمی و آکادمیک فراهم شود.
معاون ارتباطات و بین الملل جامعه المصطفی با بیان این که همکاری آکادمیک در عرصه های آموزشی و پژوهشی بسیار مهم است، اظهار داشت: ضمن تقویت روابط علمایی در جهان اسلام، به ویژه حوزه علیه قم و المصطفی با الازهر، باید شرایط را برای بهره برداری از ظرفیت دیپلماسی علمی و فرهنگی فراهم نماییم.
حجت الاسلام والمسلمین قنبری ضمن تأکید بر فراهم سازی زمینه های تنظیم تفاهم نامه علمی و فرهنگی با مجموعه های دانشی مصر، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم همایش های علمی مشترک در دو کشور برگزار کنیم.
 کنعانی نیز در ادامه این دیدار به سوابق فعالیتش در وزارت امور خارجه اشاره نمود و اذعان داشت: مصر از ظرفیت های فراوانی برای همکاری های علمی برخوردار است.
 کاردار ایران در مصر ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم با تعامل برادران مصری مان، از فرصت های همکاری در عرصه های اقتصادی، سیاسی، علمی و فرهنگی حداکثر بهره برداری را داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha