پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویری از مرحوم آیت الله مهمان نواز

حوزه/رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با تسلیت رحلت آیت‌الله مهمان‌نواز گفت: این عالم فرزانه پشتیبان و یار وفادار انقلاب بود.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: آیت‌الله مهمان‌نواز عالم مجاهدی بود که قبل و بعد از انقلاب خالصانه به مردم خراسان شمالی خدمت کرد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مهمان‌نواز پشتیبان و یار وفادار انقلاب بود، افزود: وجود شخصیتی همچون آیت‌الله مهمان‌نواز برای مردم خراسان شمالی فرصتی بود تا برای رفع مشکلات و گره‌گشایی‌ها از وی بهره ببرند.

حجت‌الاسلام هدایتی تصریح کرد: این مرد بزرگوار در خراسان شمالی باقیات‌الصالحات بسیاری به یادگار گذاشتند که آثار و برکات آن ماندگار خواهد بود و مردم سال‌های سال فراموش نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه  آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز بدون ادعا و با تواضع زندگی خود را صرف خدمت به مردم کرد، گفت: زحمات، مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های بی‌دریغ این عالم فقید در دوران ستم‌شاهی و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایراد خطبه‌های جان‌فزای ایشان در نماز پرصلابت جمعه بجنورد و مدیریت ایشان در بسیج نیروهای انقلاب در استان خراسان شمالی بر کسی پوشیده نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد اظهار داشت: آیت‌الله مهمان‌نواز(ره)  همواره در عرصه‌های مختلف و فراز و نشیب‌های انقلاب در کنار مردم انقلابی استان خراسان شمالی و شهر بجنورد بوده و  منشأ خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی و مردم خطه باب الرضا- گنجینه معرفت‌ها بودند.

وی خاطرنشان کرد: این مصیبت را به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، علما، روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه، مردم ولایتمدار خراسان شمالی و بازماندگان و بیت مکرم ایشان تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha