شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حمعیت علمای مهاراشترهند

حوزه/ مولوی حافظ ندیم صدیقی رئیس جمعیت علمای مهاراشتر هند گفت: جلسه «بیداری مردم نسبت به آموزش دینی» با حضور ۵۲۵ نفر از اساتید مدارس دینی و ائمه جماعت در مهاراشتر هند در ۲۹ آوریل برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ مولوی حافظ ندیم صدیقی رئیس حمعیت علمای مهاراشتر هند در جلسه مشورتی کمپین «بیداری مردم نسبت به آموزش دینی» در دارالعلوم سونوری گفت: «جلسه بیداری مردم نسبت به آموزش دینی» با حضور 525 نفر از اساتید مدارس دینی و ائمه جماعت در مهاراشترهند در 29 آوریل برابر با ۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

رئیس حمعیت علمای مهاراشترهند افزود: از مناطق مختلف مانند برار، اکوله، واشم، امراوتی، ایوت محل و بلدانه  هزاران نفر از مسئولین، معلمین و آئمه جماعت در این جلسه شرکت خواهند کرد و کارهای انجام شده را بررسی کرده و درمورد کارهایی که در آینده انجام داده می شود گفتگو خواهند کرد.

مولوی مفتی محمد روشن قاسمی مسئول آموزش مدارس مهاراشتر گفت: اکنون سازمان امتحانات آل اندیا 600 دفتر قرآنی برای کودکان اداره می کند و در این دفاتر بیش از 409 نفر از معلمین فعالیت می کنند و تعداد طلاب در این مکاتب 18 هزار پانصد و 27 نفر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha