شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله وحید خراسانی

حوزه/ حضرت آیت الله وحید خراسانی توجه به رسیدگی به امور نیازمندان جامعه، نسبت به اشتغال و ازدواج جوانان تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله وحید خراسانی امروز در دیدار علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  پس از ارائه‌گزارش دکتر ربیعی گفتند: کار شما در کفالت ایتام آل محمد (صلی الله علیه و آله) بسیار با ارزش است؛ ان شاء الله همه ایتام مملکت را کفالت کنید. حضرت رسول (صلی الله علیه و آله) می‌فرمایند: «انا و کافل الیتیم کهاتین»، «من و کسی که کفالت یک یتیم را بکند در بهشت مانند این دو(اشاره به دو انگشت دست) هستیم». این عمل بسیار مهم است: تربیت و مواظبت آنها بر احکام شرع.

این مرجع تقلید در ادامه نسبت به موضوع اشتغال و ازدواج  جوانان بیان داشتند: برای جوان‌های بی‌کار، به فکر کار باشید. این‌ها آواره شدند، زندگی گرفتاری دارد، ازدواج می‌خواهند بکنند، اما چیزی ندارند؛ هر چه کمک بشود کم است. درد مردم پیش ماست؛ ان شاء الله سعی کنید برای بی‌کارها کار درست کنید و وسیله ازدواج این جوان ها را فراهم کنید؛ اجرتان حساب ندارد.

معظم‌له، در پایان، همگان را به قرائت قرآن و هدیه آن به حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه توصیه نمودند و تاکید کردند: عموم مردم در شب  نیمه شعبان با توسل به امام زمان علیه‌السلام برای رفع مشکلات دعا نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha