جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
احمد احمدی

حوزه/ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کتاب «اعتبارسنجی حدیث شیعه» تالیف سیدعلیرضا حسینی شیرازی را اثری فاخر و ارزشمند دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی عصر امروز در همایش واکاوی میراث حدیثی شیعه که در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)  قم برگزار شد، گفت: میراث عظیم شیعه به خصوص میراث عظیم حدیثی شیعه، رکن رکین از مذاهب نورانی ما است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: غربی ها باید به احادیث ما نظر بیاندازند تا شان و جایگاه اهل بیت (ع)و این مکتب را در یابند؛ مرحوم علامه طباطبایی تاکید بر احادیث داشتند و بیان می فرمود،‌ این احادیث نور است و باید نورانی شویم.

وی اظهارکرد: از روزی که وارد حوزه شدم، سعی داشتم در حفظ و انتشار میراث اهل بیت(ع) تلاش کنم؛ زمانی که نویسنده این اثر(سید علیرضا حسینی شیرازی) این کتاب را برای ما آورد و گفت که مجموعه سمت آن را منتشر کند، بنده با مطالعه کتاب ملتفت شدم که این کتاب توسط یک فرد فاضل نوشته شده است.

رئیس سازمان سمت اظهارکرد: این کتاب یکی از کتاب هایی است که در زمینه نشر آثار اهل بیت(ع) بسیار ارزنده است و امیدواریم که خداوند به تمام کسانی که در این عرصه فعالیت دارند توفیق عالیه عنایت کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: این کتاب، اثر ارزشمندی است و نویسنده از شاگردان آیت الله العظمی شبیری زنجانی است و در زمینه حل مسایل مرتبط به حدیث نگاشته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha